nikkiaustralie.reismee.nl

Schoolbands

Op school hebben we heel veel verschillende soorten bands. Ik zit in de Soulband en in de Concertband en speel in ze allebei dwarsfluit.

De Soulband is de band met de muziekklas waar ik in zit. De muziek is gelukkig niet heel moeilijk en het is heel gezellig. We hadden op dinsdagavond (30-07-2019) een wedstrijd in het Empire Theatre. Dit is een heel groot gebouw waar vaker optredens zijn. Gelukkig ging het optreden redelijk goed en uiteindelijk werden we 2e!

Die woensdag erna had ik mijn eerste Concertband repetitie. We zijn nu aan het oefenen voor de tour. Deze tour is 3 dagen lang en dan gaan we bij verschillende scholen optreden. De muziek van de Concertband is een stuk moeilijker dan de muziek van de Soulband. Maar het is wel leuk omdat het vooral Disneymuziek is en andere herkenbare liedjes.

Yvonne

Superleuk dat je nu ook in de schoolband en soulband speelt daar.

Alvast heel veel plezier bij de 3-daagse muziek tour ❣?

Jolanda

Leuk zeg dat je in 2 bands dwarsfluit speelt. Lijkt me een super ervaring. Veel plezier op e muziektour ???

Jolanda Berkers

Toe maar ook nog zo goed in muziek. Straks word je nog beroemd in Australië. Leuk hoor zo'n mini tournee

Rianka

Leuk om zo je ervaringen en avonturen te volgen!
En leuk dat je in de schoolband, zelfs 2, bent gaan spelen. Fijn dat het gezellig is en je zo goed geholpen wordt door iedereen.
Alvast veel plezier voor de 3-daagse tour!
Groetjes en een dikke knuffel van Marre?