nikkiaustralie.reismee.nl

Muziek tour

De muziektour was van woensdag 16-10-2019 t/m vrijdag 18-10-2019.

Op dinsdagavond hadden we een oefenoptreden voor alle families. Hierna pakten we alle spullen in voor de volgende dag. We vertrokken op woensdagochtend met de Concertband en het Stringensemble. We gingen eerst naar Toowoomba East State School. We hadden hier in totaal 2 optredens. Eerst voor prep t/m year 3 en daarna voor year 4 t/m 6. Daarna zijn we doorgereden naar ons kamp, Camp Drewe, Lennox Head. Toen we bij het kamp aankwamen gingen we naar de cabins en hadden we avondeten. In de avond hebben we nog een paar spellen gespeeld zoals tafeltennis. Donderdagochtend hadden we een optreden bij Byron Bay Public School. Daarna zijn we nog naar het strand van Byron Bay geweest. Toen zijn we teruggereden en hebben we avond gegeten. In de avond gingen we bowlen. De eerste keer was ik 2e en de tweede keer was ik 1e! Op vrijdagochtend hadden we een optreden bij Lennox Head Public School. Daarna hadden we lunch en zijn we terug gereden naar huis.

Het was een super leuke ervaring om zo rond te reizen en op te treden voor jongere kinderen! Ook was het heel leuk om de reactie van de kinderen te zien op de liedjes en karakters in het verhaal van het optreden.

Petri

Hoi Nikki.
Aan je reisverhalen te lezen en de foto's is het een superleuke ervaring wat je daar al allemaal gezien en meegemaakt hebt! Geniet van je tijd in Australië en ik kijk uit naar je nieuwe verhalen en foto's! Groetjes, Fons en Petri ??

Suzanne & André

Leuk Nikki om te lezen en al je foto's te bekijken! Fijn dat jij het ook zo naar je zin hebt in Australië.

Jolanda Berkers

Super mooie foto's en wat een mooi reisverslag. Wat hebben jullie het leuk samen gehad. Alweer een ervaring om niet te vergeten. Heel veel plezier daar. Lieve groetjes Jolanda

Jolanda Dop

Leuk om te lezen en op de foto’s te zien wat je allemaal meemaakt in Australië. Super ervaring. Groetjes, Jolanda??

Rianka

Wat een leuke ervaringen waren dat weer. En helemaal leuk om er foto’s van te zien, super! Knap trouwens dat jij op die hoogte over autobanden loopt? Ik moet er niet aan denken?
Ik kijk al weer uit naar je volgende verhaal, gezellige kerstdagen?? en een mooi begin van 2020?!