nikkiaustralie.reismee.nl

Eerste week in Australië

Ik zou woensdagavond om 21:50 vertrekken vanaf Schiphol. Er was 10 minuten vertraging dus ik vertrok uiteindelijk om 22:00. Toen vloog ik van Amsterdam naar Dubai. Ik was redelijk op tijd in Dubai en het vliegveld is daar zo groot dat je met de trein van de ene gate naar de andere gate moet. Vanaf Dubai ging ik naar Sydney, een 13 uur durende vlucht. Tijdens deze vlucht hadden we best veel vertraging waardoor ik maar 1,5 uur had om over te stappen. Gelukkig kreeg ik hier wel hulp van iemand van de organisatie. Na een hoop gehaast kwam ik uiteindelijk precies op tijd aan bij mijn gate. Daarna vloog ik van Sydney naar Brisbane. Toen ik aankwam in Brisbane stond mijn gastgezin al op me te wachten. We hebben toen mijn koffer opgehaald en zijn daarna naar huis gereden.

De volgende dag was het zaterdag en gingen we eerst Ashley (host zusje) bezoeken in Brisbane. Daarna zijn we naar een bijeenkomst van de motorclub van Andrew (mijn host vader).

Reacties

Reacties

Yvonne

Dat was wel even stressen met die vertraging richting Brisbane ?
Gelukkig tich nog op tijd het vliegtuig gehaald.

En zaterdag meteen weer op pad met je jetlag nog wat in je lijf ?

Wel heel leuk dat je meteen al op sleeptouw genomen wordt naar je 2e hostzus en de hobby's van je hostfamilie.

Jolanda

Dat was een lange en spannende reis. Ik heb met je meegeleefd en zat ‘s-nachts om 3 uur nog met mama te appen om te volgen hoe het ging?
Leuk om naar je hostzus op bezoek te gaan en de motorclub van Andrew.?
Veel plezier met alles wat je doet en de mooie ervaringen die je daarmee opdoet.?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!